|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fodor Andrea Interaktív oktatás - oktatási játékok és új technológiák alkalmazása a tanulók motiváltságának növelése érdekében
A Kispesti Deák Ferenc Gimnázium Öveges laborjának szokásos szeptemberi szakmai napja idén egy interaktív oktatásról szóló előadással és műhelymunkával egészült ki, amelyen számos, az oktatásban jól használható programot és internetes felületet ismerhettek meg a résztvevők. Összemérhették tudásukat Norvégiáról egy Kahoot! játék segítségével, majd pedig mindenki elkészíthette a saját kvízjátékát. A kerület általános iskoláinak többsége képviseltette magát a rendezvényen, 11 intézményből összesen 27-en vettek részt. Az interaktív oktatási módszerek sikeresen kiegészíthetik a hagyományos megközelítéseket, alkalmazásukkal változatosabb és érdekesebb tanítási órák alakíthatók ki és még hatékonyabbá teszik a meglévő IKT eszközök használatát. A diákok játékok iránti affinitását felhasználva segítik felkelteni az érdeklődésüket, hatékony tanulási-tanítási környezetet teremtve biztosítják a diákok motivációját, figyelmük fenntartását, valamint hozzájárulnánk a digitális kompetenciájuk fejlesztéséhez. |